Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Max - WaarBenJij.nu Het gaat beginnen! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Max - WaarBenJij.nu

Het gaat beginnen!

Door: Max

Blijf op de hoogte en volg Max

05 Februari 2014 | Nederland, Utrecht

Het is zover. Vandaag is de dag dat ik dan toch echt het vliegtuig instap richting Sydney. Ben ik zenuwachtig? Jazeker. Heb ik er zin in? Jazeker. Of er iets of iemand is die dit aanstuurt weet ik niet, maar ik wordt vandaag wakker met dit lied in mijn hoofd: Daar sta je dan, je zag dit moment al zo vaak in je dromen. Dat moet een goed teken zijn, of niet? Vandaag moet ik nog de laatste dingen pakken en de laatste dingen regelen en dan ga ik naar Schiphol. Bizar om te bedenken dat ik over een dag gewoon in 30 graden zit! Dat ik morgen langs het Opera House slenter! De hele dag ben ik maar aan het checken of ik echt niets vergeten ben. Conclusie: ik heb alles. Van malariapillen tot koelhanddoek, alles zit erin. En ach ja, als ik iets vergeet kan ik het in Sydney vast ook wel kopen. Maar tussen nu en Sydney zit nog wel een verschrikkelijk lange reis. 22.00, dan vertrekt mijn vliegtuig, 19.00 mag ik me melden op Schiphol. Dan volgt een vlucht van 7,5 uur naar Abu Dhabi, na 4 uur wachten mag ik dan weer het vliegtuig in naar de eindbestemming (15 uur). Maar als het goed is kom ik dan uiteindelijk vrijdagochtend half 8 ’s ochtends lokale tijd aan (21.30 op donderdag voor de achterblijvers). Ik ben nu al bang voor de megajetlag maar ik heb gelukkig al bedacht hoe ik die ga verslaan. En dan, dan begint het pas echt, de eerste nachten zijn geregeld maar daarna moet ik toch echt mezelf gaan verzorgen. Wat ik allemaal ga doen in Sydney; ik heb geen idee. Ik zie wel hoe ik me voel en waar ik zin in heb. Wat ik wel weet is dat ik na vijf dagen alweer verder vlieg, maar daarover later meer. Voor nu geldt dat ik weer verder ga met de laatste voorbereidingen. Dag lieve mensen in Nederland! Tot over 5,5 maand! Ik zal snel weer wat laten horen!

  • 05 Februari 2014 - 11:09

    Niek Boot:

    Heel veel plezier en succes Max. Ik ga je volgen. Wat denk jij.

  • 05 Februari 2014 - 11:17

    Agnes Van Scheppingen:

    Veel plezier Max genieten ze .ik ben benieuwed naar je verslagen

  • 05 Februari 2014 - 19:37

    Anne Somers:

    Wat ontzettend cool Max! Goede reis en heel veel plezier daar! Liefs, Anne

  • 05 Februari 2014 - 22:00

    Gapi & Anja:

    Wij gaan je volgen Maxie. We missen je al. Imas hudo rit. Heel veel plezier. We zijn benieuwed naar je verslagen. xoxo

  • 06 Februari 2014 - 11:12

    Leon:

    He kerel

    Gaaf verslag man, t word een uitdaging maar dat kun jij wel aan! AUSTRALIA is echt fantastich en syndey is een mooie stad, ga t allemaal maar verkennen! Ben benieuwt naar het volgende machtig avontuur! Succez man en geniet!

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Max

Actief sinds 02 Feb. 2014
Verslag gelezen: 491
Totaal aantal bezoekers 10877

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Het grote avontuur naar Australië en Brazilië

Landen bezocht: